2018. április 29., vasárnap

Essence Vörös Rúzs és Ajakkontúrceruza

A nagy vörös rúzs téma!
Milyen tónus állna jól?
Melyik nem teszi sárgássá a fogaim színét?
Hogyan válasszak?

Őszintén, sajnos ez annyira egyedi, hogy segíteni csak a tesztek segíthetnek. Ajánlom annak aki keresi A Rúzsát, leskelődjön az olcsóbb árkategóriás márkák között, hogy milyen szín is fekszik az ajkaihoz/szívéhez a legközelebb. Aztán már tudja az ember, hogy mit keressen, és ha mellélő sem veszít sok pénzt. 
Valamint az ilyen bevállalóssabb termékekhez, érdemes egy kis segítséget hívni, kontúrceruza személyében. Mellesleg pont az Essence ceruzái nagyon híresek, bár a leghíresebbet kivonták. 


Csomagolása egyszerű, a megszokott, könnyű, műanyag, alján termékszínnel és névvel ellátva.
Íme tehát, az én árnyalatom a Matt Matt Matt kollekcióból: 06 Kiss Me If You Can.
Nagyon szép kisfényű, csillámoktól mentes, bordós vörös termék. 3,8 g.
Illata minimális, nem kellemetlen.
Állaga krémes, ami kényelmes viseletté teszi, viszont a tartósságát nagy mértékben rontja.
Ára: 849 Ft (én 2,25 euróért vettem.) 
5/4 pontot kap. (3 lenne ha szigorúan venném a tartósságát.)
Ezért is vásároltam hozzá ajakceruzát, a különbség szerintem szembetűnő:
Nélkül 
Ajakkontúrceruzával

Soft Contouring Ajakceruza:


Matt Matt Matt 06 Kiss me if you can Rúzs
 04 so lovesick Ajakkontúrceruza


Szerencsére sikerült találni, a rúzzsal közel azonos árnyalatban ceruzát is, a 04 so lovesick-et.
Állaga egyáltalán nem kemény, precízen lehet felvinni. Matt, ezért szárít is, nem kicsit.
Ára: 349 Ft 
(én 95 centért vettem, itt Németországban -10% akciós kupon hozzá.)
5/4,5 pontot kap tőlem.

Tipp: Érdemes lehet zsepire rányammogni, és tartósabb lesz bármelyik rúzsotok! :)
Nektek van valami trükkötök?

SZ.C.

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése

Krémmánia adventi beauty box tartalma

 Mivel is kezdhetném az idei évet, mintsem egy B.Ú.É.K.-kal és egy “adventi kalendárium” bontogatásával. 2023-ban szerettem volna beszerezni...