2018. május 13., vasárnap

Essence Szemöldök Ápoló Készlet

Hogy kinek van tökéletes szemöldöke? 
Azt hiszem senkinek, csak annak aki rendszeresen jár kozmetikushoz.
Rengeteget hallom, milyen problémás a kevés/világosszálú szemöldökkel rendelkezők harca.
Na, hát nekem, az ezek ellentéte is pont ugyanolyan fejtörést okoz.
Ám először nézzünk egy esetleges megoldást.


Csomaglása: katasztrófa, de kompakt. Olcsó hatást kelt, és nem valami kényelmes használni, főleg ha mind a két színt szeretnénk. Sajnos amiben van a termék, az sem masszív. Adnak hozzá sablonokat, ám én ezeket nem használtam, kezdőknek talán segítség lehet. Ecsete olyan vastag, és mű, hogy számomra használhatatlan. 

Eddig elég negatív az értékelés, tudom tudom.
Állag tekintetében, mind a két árnyalat poralapú. 01 Natural brunette style, az én termékem megnevezése.
A sötétebb az én abszolút fekete színű szőrszálaimhoz tökéletes, rohanós napokon gyorsan fellehet tölteni a hiányos helyeken. Ívet nem szoktam húzni,mert nekem tetszik az én természetes szemöldökformám.


Használat előtt
Használat után

Világosabb barna jó lehet a szőkéknek. 
Tartós de szoktam fixálni. Ár-érték arányban szerintem érdemes kipróbálni.
5/3,5 pontot kap. 
Ára: 949 ft
(Én 2,45 euroért vettem, itt Németországban.)

Essence Lash&brow/ Szempilla&Szemöldök Zselé 
Essence Lash&brow/ Szempilla&Szemöldök Zselé 
Amit még plusszban szoktam használni, vagy csak magában előkapni, az ez a zselés termék.
Gyors összegzés róla.
Csomagolása nem valami kreatív, de legalább nem árul zsákbamacskát.
Az ecset egy egyszerű szempillaspirálhoz hasonlít.
Maga a géles formula, nehezen, és sokáig szárad így sajnos ritka amikor előveszem.
Inkább kis ecsetre kis hajhabot, vagy hajlakkot fújni és azt a szemöldökre fésülni, sokkal tartósabb.
Ára: 749 Ft
5/2 pontot kap.

SZ.C.

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése

Krémmánia adventi beauty box tartalma

 Mivel is kezdhetném az idei évet, mintsem egy B.Ú.É.K.-kal és egy “adventi kalendárium” bontogatásával. 2023-ban szerettem volna beszerezni...