2018. július 21., szombat

Make Up Revolution Renaissance Rúzsok

Pinkpandán az ingyenes szállítás csábításával élve, (amikor még 3000 Ft volt a minimum összeg,) lecsaptam pár akciós termékre. (Egyébként Notino.hu oldalon is elérhetőek.)
Mint utólag kiderült egy elég nagy dupera bukkantam rá. Méghozzá Charlotte Tilbury minimum 6000 forintos termékeiére. Csomagolásuk nagyon igényes, fényes arany/rose goldban pompáznak, egy egyszerű mintával. Érkezéskor védőfóliával voltak ellátva. Bár apróság, de ahogy zárul a kupak nekem kifejezetten nem tetszik, nem jelzi egy kis kattanás, hogy jól lezárult volna.

Sajnos az oldalon nem találtam már ezeket az árnyalatokat, gondolom azért voltak annyira leértékelve. Mindenesetre én a Prime, és a Breathe-t kaparintottam meg. (Bár kicsit csalóka volt a színminta a honlap alapján, de annyira nem csalódtam.)





Eléggé krémes, intenzív kókuszos illattal rendelkeznek. Fényes, pigmentált, piszkos rózsaszín és sötétebb barna árnyalatok. Tartóssága az állaguk miatt nem a legjobb, de könnyű a felvitelük.

Prime-Breathe
Prime
Breathe
Ára: Akciósan volt 808 Ft/ db.
Most az oldalon 2190 Ft/ db.
5/3 pontot kapnak.

Sz.C.

2 megjegyzés:

Krémmánia adventi beauty box tartalma

 Mivel is kezdhetném az idei évet, mintsem egy B.Ú.É.K.-kal és egy “adventi kalendárium” bontogatásával. 2023-ban szerettem volna beszerezni...