2018. október 22., hétfő

2018 őszi Glamour napi vásárlások

Az őszi Glamour napokon nem voltam aktív a korábbi kuponnapokhoz képest, mert nem sok mindenre volt szükségem. Ráadásul nem is igazán voltam drogéria közelében sem az elmúlt hónapokban. Így inkább mások kéréseit, rendeléseit vásároltam meg.
A szokásos panaszkodás következik: drága, semmit mondó újság; kevés volt az 50%-os kupon; sok kupon budapesti üzletekben váltható be...
A kis intermezzo után megmutatom miket is vettem:

Rossmann + DM:
- Fuss Wohl cipőspray 200 ml
- Alveola aloe vera spray 100 ml
- Lovely Curling Pump Up szempilla spirál
- Listerine Zero szájvíz 250 ml
- Old Spice Original deostift 50ml
- Fa deostift Invisible Sensitive 50ml
- Dontodent fogkrém gyömbér és citromfű 75 ml
- Dontodent fogkefe Super Soft
- Garnier Micellás víz



Természetesen vettem nem kuponos termékeket is, amiknek az árát a végelszámolásban hozzáadtam az összeghez. Pl: Dentomin fogpor, Signap fogkrém

Aromax:
A lent felsorolt termékekre 30% kedvezmény volt. A vásárlást megelőzte egy aroma diffúzer rendelésem is, de az még sajnos nem érkezett meg külföldről.
Rendelt termékek:
- Csendes éj illóolaj keverék 10 ml
- Vanília oldat 5 ml
- Légúttisztító illóolaj keverék 10 ml
- Érzéki illóolaj keverék 10 ml
- Napfelkelte illóolaj keverék 8 ml
- Szőlőmagolaj 50 ml
+ajándék: Botanica nappali krém argánolajjal férfiaknak 50 ml


NewYorker és KFC:
Ruhákra nem igazán volt szükségem, ráadásul a ruhaüzletekben általában is, de ilyenkor kiváltképpen sok az ember. Ha csak nem tudod 100%-ra a méreted, vagy próbáltad fel korábban a megvenni kívánt ruhát, akkor esélyed nem lesz a próbafülkéknél... Amit mégis vettem, az egy boxer csomag a páromnak, magamnak pedig egy amerikai foci labdás póló. Ennek az volt az apropója, hogy részt vettünk a Magyarország-Csehország amerikai foci döntőn. Innen is gratulálok a magyar fiúknak a győzelemhez!!!
A szokásos KFC-ben való ebéd sem maradhatott el, de sajnos a blokkot nem raktam el.

Egy kis matek a végére:
Eredeti összeg: 22758 Ft
Fizetett összeg: 16617 Ft
Spóroltam a családnak: 6141 Ft

A.C.; Sz.C.

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése

Krémmánia adventi beauty box tartalma

 Mivel is kezdhetném az idei évet, mintsem egy B.Ú.É.K.-kal és egy “adventi kalendárium” bontogatásával. 2023-ban szerettem volna beszerezni...