2018. június 10., vasárnap

Manhattan All In One Ajakrúzs

Elcsábultam, bűnös vagyok. Van már elég rúzsod? Nem baj, legyen egy századik is. :D
Sajnos ez a márka már kivonult kishazánkból, de azért megmutatom, hátha jár valaki külföldön, vagy tudna ismerősétől beszerezni.
A második termékem ettől a márkától.  Amikor még Magyarországon éltem, és nem Németországban nem tűnt fel ez a márka.
Viszont most ez a csomagolás annyira megtetszett, hogy gyorsan a kosaramba landolt.


230 Hip Hazelnut az árnyalatom, kicsit csalóka. Barnásnak gondoltam, de van egy olyan piszkos rózsaszín színe ami kicsit behatárolhatatlanná teszi ezt az árnyalatot. Elég erős illata van, ajkakon nem olyan intenzív, de nem is  válik semlegessé.



Enyhe fénye van, és sajnos nem evés, ivás, és nem csókálló. Mindenképpen igazítást, újrakenést igényel a nap folyamán. Viszont nem kopik nagyon hamar.
Hétköznapi szín, kicsit krémes állaggal.

Ára: 3,95 euro helyett 3,55 euro volt kuponnal.
1100 Ft kb.
5/3,5 pontot kap.

Sz.C.

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése

Krémmánia adventi beauty box tartalma

 Mivel is kezdhetném az idei évet, mintsem egy B.Ú.É.K.-kal és egy “adventi kalendárium” bontogatásával. 2023-ban szerettem volna beszerezni...