2018. június 3., vasárnap

2018 Tavaszi tusfürdők, amiket elhasználtam

Az idei tavasz kicsit sokat váratott magára, ezért a tusfürdő illatok tekintetén volt téli, narancsos illat, de már 2 abszolút tavaszi a fürdőkád szélén.

Isana - Sweet and Salty (Kandírozott narancs és sós karamell) tusfürdő 300 ml: Sokáig nem vásároltam magamnak Isana tusfürdőket, erre az elmúlt 1 évben 3 db-t is. Ez a tusfürdő is limitált volt. Karamella illatot egyáltalán nem éreztem rajta, inkább csak édes narancsillatot. Jól habzott a géles állag ellenére. A tusfürdő színe, azaz a mély narancssárga, fényes szín nagyon tetszett.

Avon - Skin so soft Spray enyhén barna bőrtípusra 150 ml: A mai napig csak félig fogyott el ez az önbarnító spray. Napozni nem szeretek, hiszen inkább égek a napon, minthogy szépen lebarnuljak. Sajnos többször beszóltak már, hogy milyen fehérek a lábaim a rövidnadrágban, ezért vettem rá magam, hogy kipróbáljak egy önbarnító terméket. Az illata nagyon alkoholos, talán ennek köszönhető, hogy gyorsan beszívódik. Eddig még egy nadrágomat sem fogta meg. Mint minden önbarnítós terméknél ennél is figyelni kell, hogy előtte testradírozzunk, de ne használjuk közvetlenül borotválkozás után, illetve minél egységesebben oszlassuk el. Az eredmény picit sárgás barna bőrszín, de ki kell még tapasztalnom, hogy hány nap után milyen eredményt fejt ki és az meddig fenntartható.

Előtte :)


Avon - Naturals Kókusz és csillaggyümölcs tusfürdő 200 ml: Kb. 13 vagy 14 éves lehettem, amikor először ettem csillaggyümölcsöt egy gyümölcssaláta egyik összetevőjeként. Sajnos azóta sem volt szerencsém ehhez a gyümölcshöz. A tusfürdő közepesen erős kókusz illatú, inkább gyümölcsös. Jól habzó géles tüsfürdő, ezért kedvet kaptam további Avonos tusfürdő kipróbálásához.

Avon - Naturals Gránátalma és mangó tusfürdő 200 ml: Nem tudom, hogy mennyire áll közel a gránátalma illathoz, mert eddig két alkalommal volt szerencsém a valódi gyümölcsöt, pontosabban a magját enni. A mangó picit fanyar illatát felismerem, mert ittam már mangós teát és üdítőt is. A tusfürdő géles állagú, ami közepesen habzik fel, és nem igazán tartós a bőrön.

Utána :)


A.C.

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése

Krémmánia adventi beauty box tartalma

 Mivel is kezdhetném az idei évet, mintsem egy B.Ú.É.K.-kal és egy “adventi kalendárium” bontogatásával. 2023-ban szerettem volna beszerezni...