2018. június 30., szombat

Olcsó vs Drága sminkszivacs

Annyiszor de annyiszor hallottam/ láttam már ezerféle sminkszivacsról, hogy már a kisujjamon jött ki a tisztítása, fertőtlenítése. Ám ezeket hiába tudtam, ha nem volt min alkalmaznom.
Összehasonlítok két teljesen más szivacsot, ám így sem érik el összesen, az original Beauty Blender árkategóriáját.
Valamelyik nap betérve itt, Németországban a Tedibe megláttam Őt. Vacilláltam, hogy megvegyem e poton pénzért, de arra gondoltam, hogy legalább megnézem tetszene e egyáltalán ez a termékcsoport.


Egy teljesen megszokott kinézete van, csepp alakú, rózsaszín színű termék.
Ahogy hazahoztam azonnal kipróbáltam, hogy mennyire szívja meg magát vízzel.
(Mert amint tudjuk, a sminkszivacsokat használat előtt bekell vizezni, majd a felesleges vizet kinyomni belőlük és úgy lehet használni őket.)

Előtte
Utána

Amint látszik a képeken, szépen megnőtt szinte a kétszeresére.
Személy szerint alapozót nem használok. Így csak arról tudok beszámolni, hogy korrektorok, egyéb termékek eldolgozására miként vált be.
Kicsi kemény de jól megállja a helyét. Nem szív magába sok terméket, de túlságosan hasonlít arra, mintha egy gumilabdát nyomkodna az ember az arcához.
Eléggé puha lesz, mert sok folyadékot vesz fel, valamint a hegyes fele pont oda illik a kritikus szem alatti részhez. Szerintem alapozáshoz túl kemény lenne.
Hogy vennék e drágább sminkszivacsot??
Kipróbálnék másikat, igen.
Viszont szerintem az ember ne legyen mindig nagyravágyó, és ami jó/ bevált azt nem kell mindig leváltani, mert valamit agyon reklámoznak.

Ára: 600 Ft
5/3,5 pontot kap.


Real Techniques Base Miracle Complexion Sminkszivacs

Egy másik kialakítás, de ugyanaz a kategória.
Csomagolás sokkal praktikusabb, szépen mosás után vissza lehet tenni rá hadd száradjon, és tárolni is megfelelő a saját helyén.
Ez már egy narancssárga alul cseppalakú, másik fele lapított.





Először azt gondoltam megfelel nekem az olcsó, végülis teljesíti amire kitalálták. Aztán egy youtubeer "rávett", hogy próbáljam ki, mert alternatíva lehet.

Ez az RT szivacs sokkal puhább mint a fenti társa, hétföznapokban már csak ehhez nyúlok. Igaz említettem, hogy alapozó használata nálam nem játszik, de a szem alatt mind a két felével kényelmesen tudom eldolgozni a korektort. Elegednő vizet szív fel, de több terméket is.Sajnos párszor volt alkalom, hogy pár piros petty jelent meg az arcomon a szivacs használattól, ezért kell figyelni a tisztításra, vagy ha ez sokszor előfordul elhagyni azt. Másoktól hallottam, sokaknak pár mosás után elkezdett foszlani/szétrepedni, viszont nálam ez nem fordult eddig elő. Ára: 6,95 euroért vettem Németországban (kb 2100 Ft). Otthon is olyan 2000-3000 Ft között kapható.5/4 pontot kap.Egy kis összehasonlítás képekben:  





Tedis-RT

RT-Tedis

Ha valakinek van erről véleménye/ tapasztalata, hogy Olcsó vs Drága sminkszivacs?
 Várom kommentben, vagy e-mailben, vagy facebookon
SZ.C.

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése

Krémmánia adventi beauty box tartalma

 Mivel is kezdhetném az idei évet, mintsem egy B.Ú.É.K.-kal és egy “adventi kalendárium” bontogatásával. 2023-ban szerettem volna beszerezni...