2024. január 2., kedd

Krémmánia adventi beauty box tartalma

 Mivel is kezdhetném az idei évet, mintsem egy B.Ú.É.K.-kal és egy “adventi kalendárium” bontogatásával.

2023-ban szerettem volna beszerezni a Douglas adventi naptárját, de kettő alkalommal is lemaradtam róla. B tervként az év végén is kapható Krémmánia beauty boxot szereztem be, amit nagy meglepetésemre még lehet rendelni:

https://animuscentral.hu/konyv/kremmania-beauty-box-advent-1

Nekem a csomagolása különösen tetszik, mert nem hivalkodó, nem agyondíszített, hanem egy szép, kék, levél mintás fedelű dobozban lapulnak a termékek.


Mivel a doboz tartalmát előre meg lehetett nèzni, így nyilván egyszerűbb volt eldönteni, hogy jók lesznek-e a termékek a bőrtípusunkhoz, vagy a sminkek esetén a színek hogyan fognak állni.
Számomra 2 termék volt, ami miatt nagyon szerettem volna megvásárolni a dobozt, és ebből az egyik a Neutrogena arckrém, amit amint elfogy a jelenlegi arckrémem fel is avatok. A másik pedig a sminklemosására is alkalmas balzsam. Utóbbit már ki is próbáltam! Mivel csak a kókuszzsíros és a melegvizes újrahasznosítható mikroszálas korongos sminklemosási rutinommal tudom összehasonlítani, így ne várjatok tőlem túl részletes leírást. Első alkalommal kicsit sokat vittem fel, így tanulság, hogy a kevesebb néha több. Szépen, maradványok nélkül el tudtam távolítani a fényvédőt, púdert és a szempillaspirált is. Mivel elég nagy kiszerelés mindkét termék biztosan sokáig ki fognak tartani.
Ami a kézkrémez illeti, számomra nem egy kiemelkedő ápolást nyújtó termék, így szívesebben láttam volna helyette egy mini tusfürdőt a csomagban. A Fekkai hajtőemelő sprayről pedig nem tudok beszámolni, mivel mióta megérkezett a doboz, nem mostam hajat.
2 mintaparfümöt is tartalmazott a doboz, amiket nem én fogok elhasználni. Ez a helyzet a Collister ránctalanító és feszesítő szérummal is.
3 sminkterméket is kaptam, amiből a rúzs színe nem tetszik, így azt a Vinted oldalunkra fogom feltölteni. (Link a BLOG SALE fül alatt!) Az ajakkontúr ceruzát, illetve a szempillaspirált csak az év második felében fogom használni. 
A végére térjünk vissza az arc és testápoláshoz. Nyárra nagyon jól fog jönni a Revuele újdonsága, amit szintén kinéztem már magamnak korábban. A 300 mles Body+me body cleansert, én csak arclemosásra fogom használni, mivel tusfürdőből és szappanból sajnos nagyobb készlettel rendelkezem, mint arctisztítóból. A niacinamide tartalmú szérumot szintén nyáron fogom használni, mert akkor több bőrhibám van, ebből adódóan relevánsabb lesz a véleményem a használatával kapcsolatosan. 
Mint láthatjátok ebben a dobozban nem csak ünnepi alkalomra való termékek vagy “csak” télen használatos zsíros testápolók stb. voltak, hanem szerintem egy jól összerakott dobozt tudtok megrendelni.

Ti szoktatok sminkes vagy egyéb tematikus adventi kalendáriumot venni magatoknak?

A.C.

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése

Krémmánia adventi beauty box tartalma

 Mivel is kezdhetném az idei évet, mintsem egy B.Ú.É.K.-kal és egy “adventi kalendárium” bontogatásával. 2023-ban szerettem volna beszerezni...