2023. október 1., vasárnap

2023 őszi-téli kihívásom, azaz 6 termék 6 hónap alatt

 Ha már itt az október akkor lássuk mennyi testápoló terméket halmoztam fel erre az őszre és télre. A lista nem olyan hosszú, de 6 terméket tartalmaz. A cél a teljes elhasználásuk az elkövetkező 6 hónapban.

Kéz és lábápolás

A kézkrém, amit kiválasztottam egy Farmona csomag egyik tagja volt, amit Notinoról rendeltem. Ureával, amit leginkább eddig lábkrémekben láttam és használtam, mint összetevő. Valamint az elmúlt évek sláger összetevőjével, a hialuronsavval segít majd hidratálni és “erősíteni” az igénybevett kezeim bőrét.

Lábkrémnek egy limitált kiadású Essence lábmaszkot választottam. Őszintén megmondom a tengeri só keltette fel az érdeklődésem, mert nem egy mindennapi összetevő, ha csak nem bőrradírról van szó. Szintén tartalmaz ureát, mint a kézkrém, de shea vajjal és pantenollal is el van látva.

Testápolás

Még terhességem előtt betáraztam pár feszesítő testápolóból. A 9 hónap alatt egyiket sem használtam, így itt az ideje nekilátni a tesztelésüknek.

Revuele és Revox márkák egyszerre érkeztek pár éve Magyarországra. Ezt a koffeines alakformáló gélt csak a combjaimra és a csípőmre szeretném bevetni. Félreértés ne essen ennyi idővel a szülés után már csak a magam szórakoztatására fogom használni a másik feszesítő termékkel együtt.

A Palmer’s márkát Iherb-ről ismerem, és ezt a márkát is lehet már pár éve itthon is kapni. Anno egy rendelésemhez kaptam egy minta terméket belőle és nagyon tetszett. Kíváncsi leszek a pumpás kiszerelése miatt mennyire sikerült majd elhasználnom. Bár ha nagyon ragacsos lesz a termék, akkor használat közben a pumpás kiszerelés lesz a legjobb.

A terhesség alatt szerettem meg a testápoló olajokat, vagy szárazolajokat. Az Eveline márkától eddig a dupe szemhéjfesték palettáikat ismertem, így kíváncsian várom, hogy milyen hatása és illata lesz ennek a 10 olajat (marula, abesszín, citrom, argán, narancs, szója, avokádó, grapefruit, szőlőmag és napraforgó) tartalmazó gyors beszívódást ígérő terméknek. 

Végül a Vaseline advanced repair illatmentes testápolója került fel a listára. Annyit elárulók, hogy már elhasználtam belőle egy flakonnal, így ez nem fog túl sok meglepetést okozni.

A tapasztalataimat a tél végén olvashatjátok itt! Ha pedig ajánlanátok még pár testápoló terméket, kommentben tegyétek meg!

A.C.

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése

Krémmánia adventi beauty box tartalma

 Mivel is kezdhetném az idei évet, mintsem egy B.Ú.É.K.-kal és egy “adventi kalendárium” bontogatásával. 2023-ban szerettem volna beszerezni...