2019. november 17., vasárnap

2019 Lookfantastic Beauty Box

Egy kis késéssel de itt az utolsó Lookfantastic dobozom, ami pont egy születésnapi kiadás lett. 
Mint a többi ez is 18 euroba került, de ez volt az előfizetésem utolsó darabja.
A doboza a 3 (itt az első, második box) közül talán az egyik legszebb.




Molton Brown:

Orange & Bergamot Fürdő Gél

100 ml kiszerelést kaptam, de a 300 ml 25,95 font.
Az illata kicsit gyógynövényes, kellemes, de nem újra vevős.

Lookfantastic Birthday Fürdőbomba
Sajnos nem volt kellemes élmény használni, még ha ez egy plusz kis ajándék is volt a csapattól, a szülinapjuk által. Kb 5 font lehet.

OSKIA Renaissance Tisztító Gél

35 ml- t kaptam, 100ml/ 39 euro. Arctisztításra használtam smink eltávolítás után, nedves bőrre. Illata ennek is kicsit gyógynövényes, és kicsit mintha szappannal mosnék arcot olyan az érzése a bőrömnek a használata után. Hasonló  terméket szívesen kipróbálnék, de ennyi pénzért ezt sem venném meg.

PIXI LipLift Max Lip Plumper

1 grammot próbálhattam ki, a 2,7 g/ 15,50 euroba kerül, Honey Sheen árnyalatban. Egy szuper kis szájfény, aminek rágós, mentolos illata van, enyhe színnel, de szép fénnyel az ajkakon. Ha elfogy (és kifogok akciót is) fogok belőle egy teljes kiszerelést is venni. 

Caudalie Premier Cru The Szemkörnyék ápoló

5 ml -t kaptam, a 15ml / 56,95 euroba kerül. Igazából olyan semmilyen, hatása nem nagy bumm. Az árától pedig a csillagokat látom, úgyhogy nem venném meg nagy kiszerelésben. 

Sleek: Szemöldök Stylist 

Jön róla egy külön bejegyzés, lehet mire ezt olvasod, már ki is került.
SZ.C.

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése

Krémmánia adventi beauty box tartalma

 Mivel is kezdhetném az idei évet, mintsem egy B.Ú.É.K.-kal és egy “adventi kalendárium” bontogatásával. 2023-ban szerettem volna beszerezni...