2019. október 5., szombat

PHILIPS Szöszborotva GC026/30

Akció keretein belül szereztem be ezt a terméket, aminek persze vannak olcsóbb verziói is más márkáktól, de úgy vagyok vele, hátha a borotvák tovább bírják majd. 2 db AA nagy elem kell bele, ami jár hozzá. Elöl van egy tároló, amit praktikusan ki lehet üríteni, ha már tele van.
Úgy gondolom, bár nem egy mindennapos használati tárgy, mégis nagyon hasznos, ruháknál, bútoroknál, hogy ne kelljen megválni semmitől, csak azért, mert használódik.
Számos turkálós alkalom volt már, amikor a szöszök miatt nem vettem meg egy szép darabot, már erre is megvan a megoldás. 



És tessék a végeredmény: 

Előtte
Utána



Ára: 10 euró volt (ám erre 15 %-os kupont tudtam beváltani)

Sz.C.

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése

Krémmánia adventi beauty box tartalma

 Mivel is kezdhetném az idei évet, mintsem egy B.Ú.É.K.-kal és egy “adventi kalendárium” bontogatásával. 2023-ban szerettem volna beszerezni...