2019. szeptember 1., vasárnap

2019 tavasszal használt kozmetikumaim

Kicsit későn, de összegyűjtöttem az idén tavasszal használt és elfogyott kozmetikumaimat.

Tusfürdők és testradír:
A helyi Plus Market találtam rá erre a 3 Kallos Spa termékre. A márkát inkább a hajápolóiról ismertem, de kíváncsivá tettek ezek a termékek. Az ár a Balea tusfürdőkkel versenyzik, csak 270 Ft/db. A narancsolajos, radírozós, tusfürdő volt a 3 közül a kedvencem. Azonban a hátránya, hogy a végén félbe kellett vágni a tubust, hogy ki tudjam szedni a maradék terméket. A neroli olajos eléggé férfias illatú volt. A rózsás változat, kellemes, púderes illatú volt.


Sampon, fürdősó és fürdőbomba:
Folytatva a fürdőzést elfogytak a Bomb fürdőbombáim és fürdősütik. A kedvencem a ZAP fürdősüti volt. A fürdősó nagyon jó árban van. Rossmann saját márkásat vettem az ízületeimre, hogy ellazítsa a hosszú munkanapok után. Tavasszal csak egy samponom fogyott el, amit a húgom hozott Németországból. Régen használtam utoljára Garnier Fructis sampont, de általánosságban, nagyon szeretem az illatukat és jól tisztítanak.

Szájápolás és smink:
Eddig nem igazán mutattam meg milyen fogkrémeket használok, mert úgy gondolom annyira nem izgalmasak. A Signal white system pure egy átlagos, jól habzó fogkrém volt. Szerencsére fehér fogaim vannak, csak azért vettem meg 3 db vásárlása esetén akciós volt. A másik fogkrém pedig a csomagolással vette le a lábamról. Igen, Pikachu van rajta és ez egy gyerekfogkrém. Ennek ellenére ajánlom olyanoknak, akik nem szeretik a nagyon mentolos fogkrémeket, mert enyhe íze volt.

                                                 

Mivel többször is voltam fogorvosnál, ahol ajánlották az alkalmankénti szájvíz használatát, ezt a Listerinet vettem meg. Kicsit enyhébb ízű, mint amiket előtte próbáltam. A tavaszi és nyári ajakápolásom része az UV szűrős ajakápoló. Még tavalyról volt ez a Carmex, amit az Iherbről rendeltem. Sajnos megromlott az Avon tégelyes szemhéjfestékem, ami még a régi csomagolású volt. Szerencsére Mark csomagolásban is kapható ugyanebben a színben. 

A.C.


Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése

Krémmánia adventi beauty box tartalma

 Mivel is kezdhetném az idei évet, mintsem egy B.Ú.É.K.-kal és egy “adventi kalendárium” bontogatásával. 2023-ban szerettem volna beszerezni...