2018. július 15., vasárnap

3 Csodaszerem

Sebek? Pattanások? Gyulladt piros pettyek? Száraz bőr? 

Nagyvonalakban ezekre a problémákra találtam 3 olyan csodaszert, amiket mindig alkalmazok. Sőt ezek (az én laikus tudásommal nézve) nem tartalmaznak annyi mű dolgot, mint sok társuk, amik erre vannak kifejlesztve. 
Ezeket a termékeket vegyesen szoktam használni, akár egy problémán belül sok esetben mást.

Teafalolaj, Ricinusolaj, Forever Aloe First
- Teafaolajról sokaknak biztosan a pattanások kezelése jut az eszébe. Igen, én is arra alkalmazom. Viszont ha már enyhén pirosodni kezd az arcomon valami, már is előveszem, nem hagyom, hogy kialakuljon egy pattanás is. Ha nem sikerül, akkor közben, és a heg kezelésére is nagyon jól bevált. Eléggé büdös, szem környékén hasznáva irritálhat is, de egy kis türelemmel elillan. Nincs olaj érzete, hamar beszívódik.
Ára: 500-1000 Ft 
(Képen: MediNatural ausztrál olaj 5 ml 990 Ft, érdemes gyógyszertárakban nézelődni.)

- Ricinusolajról már a hajhosszabbításról, hajvégek ápolásáról és hajhajtásról terjedt el. Az én használati módom kicsit más. Száraz ajak/arcbőrre, szempillanövesztésre, hegek gyógyítására használom. Illata minimális, viszont lassabban szívódik fel, olajos érzetet hagyva.
Ára: 500-1500 Ft
(Képen: Zirkulin olaj 100 ml 1400 Ft, ezt is gyógyszertárakban gazdaságosabb megvenni.)


- Forever First Spray talán már kevésbé ismert. Főleg mivel drogériákban, gyógyszertárakban sem kapható tudomásom szerint, csak tanácsadóktól. Napégésre ajánlják főként, amire úgyszint nem használom, vagyis még nem volt alkalom rá. Kissebb sebek, néha pattanások utókezelésére szoktam használni. Híg spray kiszerelésben kapható, szinte illatmentes termék.
473 ml 7-9000 Ft.
Ha van hasonlóan, szinte mindennap használt terméketek, vagy véleményetek a fentiekről, várom a kommenteket! 
Sz.C.

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése

Krémmánia adventi beauty box tartalma

 Mivel is kezdhetném az idei évet, mintsem egy B.Ú.É.K.-kal és egy “adventi kalendárium” bontogatásával. 2023-ban szerettem volna beszerezni...