2019. augusztus 20., kedd

3. Blogszülinap

Már 3. éve írjuk a blogot, ami azóta a közös hobbink lett.
Igyekszünk minden héten új bejegyzést írni. Az idő múlásával lettek új témák, de maradtak a régi, mindenki kedvence, zsákmányos írások is.

Reméljük idén is együtt ünnepelünk, ha csak virtuálisan is. Megköszönve, hogy még mindig követtek Minket, 2 csomagot sorsolunk ki Köztetek.
De titok, hogy mi van a 2 borítékban, amit szeptemberben feladok a nyerteseknek. Elöljáróban csak pár márkát említenék meg: Avon, Sierra Bees, Essence stb.

A csomagokért így lehet jelentkezni:
1. Légy a blog feliratkozott Olvasója!
2. Oszd meg velünk milyen volt az eddigi legjobb szülinapod (ha nincs ilyen, akkor azt, hogy milyen lenne a tökéletes szülinap a számodra)

Extra esély a sorsolásban, ha követed valamelyik közösségi oldalunkat és megosztod a szülinapi hírt.

A játék időtartama: 2019.augusztus 20.-tól szeptember 4.-ig tart.

Sok szerencsét Mindenkinek!!!
A.C. és Sz.C.

17 megjegyzés:

  1. A legszebb szülinapom a 34. volt ugyanis 2 nappal, mikor is ünnepeltük volna megszületett a kislányom :) Az én szülinapom október 5.-én van, Hannáé október 7.-én, de azóta is együtt tartjuk :) Boldog szülinapot nektek is, megosztottam a face-en is :)

    VálaszTörlés
  2. Legszebb szülinapomra megkaptam az összes kedvenc édességem 🙂😄

    VálaszTörlés
  3. Nekem egy medencés party-s szülinap lenne a vágyam. Olyan amilyen az amerikai filmekben van.

    VálaszTörlés
  4. A 18. Szuletesnapom amikor az egesz csalad vegre egyutt volt, mivel messze elunk egymastol :)

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. SZIA! Köszönjük a jelentkezést. Gratulálunk tiéd az egyik csomag! Kérlek írj nekünk egy emailt a címeddel vagy a legközelebbi FoXpost automata címével. :)

      Törlés
  5. A legboldogabb szülinapom 1989.-ben volt amikor megismertem amostani páromat, akit még most is imádok !

    VálaszTörlés
  6. A legszebb szülinapom a 17. volt, amikor két nagyon kedves barátnőm meglepetés programot szervezett nekem. Mivel tudták, hogy imádom a spanyol nyelvet és kultúrát, így elvittek egy spanyol estre (pont a szülinapomon tartották), ahol volborkóstolás, flamenco bemutató, leadták az egyik kedvenc rendezőm egy filmjét... Nagyon jól esett tőlük a gesztus, hogy így odafigyeltek rám, ennyi energiát fektettek abba, hogy meglepjenek, és természetesen a program is nagyon jó szórakozás volt :)

    VálaszTörlés
  7. Az én álom szülinapom egy kastélyhotelben lenne, virágok és sok ajándék lenne a szobámban, vacsora sok sok kedves emberrel és a párommal körbevéve, hatalmas tortaszeletekkel kínálnék mindenkit :D <3

    VálaszTörlés
  8. Legemlékezetesebb szülinapom egy étteremben volt vagy 20 éve, még a külföldön élő rokonaim is eljöttek engem ünnepelni, nagyon jó érzés volt :)

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. SZIA! Köszönjük a jelentkezést. Gratulálunk tiéd az egyik csomag! Kérlek írj nekünk egy emailt a címeddel vagy a legközelebbi FoXpost automata címével. :)

      Törlés
  9. Sziasztok!

    Lehet már tudni, hogy kik a nyertesek? Köszi, jó hétvégét :)

    VálaszTörlés

Krémmánia adventi beauty box tartalma

 Mivel is kezdhetném az idei évet, mintsem egy B.Ú.É.K.-kal és egy “adventi kalendárium” bontogatásával. 2023-ban szerettem volna beszerezni...