2019. augusztus 3., szombat

Aliexpress Haul #2

Ismét leadtam egy nagyobb rendelést, és meglepően hamar megérkezett minden. A nagyobb része 2-3 hét volt, az ezüst és arany dekorok voltak 1 hónap vagy kicsivel több szállítási idejűek.
Tárolók:

  • Bögre/csésze tartó: Bár a nagyobb bögrék nem férnek bele, és nem is birná el, de a kis kávés poharaknak tökéletes. 3,90 dollár
  • Sárga cuppanós tároló: Bár nem mindenhol marad meg, praktikus és jó. 1,71 dollár
  • Barna akasztós tároló: Nagyon büdös, és kicsit nagyobbra számítottam. Még keresem a helyét. 1,54 dollár
Dekorok:
  • Ezüst és arany levelek: Mérettől függően vannak árazva. Én kicsiket vettem 1 dollár alattiakat, meg ide blogra gondoltam háttérként. Sajnos annak ellenére, hogy amiben érkeztek csomagolás az elég nagy volt, mégis össze voltak benne hajtva így elég csúnyácskák.
  • Tulipán: Szép, puha anyagú.

 Táskák:
Mindettő nagyon szép, meglepően kidolgozottak. Nem nagyok, pénztárca, telefon, és apróságok férnek bele. Elég masszívak.

  • Szürke: 4,99 dollár.
  • Barna: Eleje és hátulja kemény, úgyhogy jól tart. 4,76 dollár. 

Ruhák:

  • Kisnadrág: Nagyon tetszik magamon, fodros bodyval használok amit úgyszint ott vettem. Magasabb derekú, de átlátszik valamennyire és így hordható a számomra. 4,40 dollár 
  • Pirosruha: Sajnos méretben kicsi lett az L-es, de amúgy igényes és szép lenne. 11,50 dollár.


Sz.C.

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése

Krémmánia adventi beauty box tartalma

 Mivel is kezdhetném az idei évet, mintsem egy B.Ú.É.K.-kal és egy “adventi kalendárium” bontogatásával. 2023-ban szerettem volna beszerezni...