2019. augusztus 11., vasárnap

MAC Shiny Pretty Things Sweet Scrub Szett

Az előző Mac vásárlásom alkalmával kellemesen csalódtam ebben a márkában, így most is egy szettet választottam akciós napokon. 

★Lip Scrubtious: Cukor alapú ajakradír
★Prep + Prime Lip: Színmentes Rúzsalap
★Retro Matte Liquid Lipcolour Ajakrúzs


Lip Scrubtious
A csomagolás igényes, bár higéniailag nem jó megoldás, ha ujjheggyel viszi fel az ember.
"A cukros nektár, maracuja, nyári bogyó, édes barnacukor és édes vanília illataiban kapható."
Nekem a Sweet Vanilla volt a szetthez, ami az én orromnak nagyon kellemes. 
Nagy szemcséket tartalmaz, elég olajos, ápoló, így rajta is szoktam hagyni kicsit az ajkaimon pár percig. Hagy egy réteget amit sima vízzel lemosni kicsit több idő, és macera. 
Szívesen használom, de a elfogy majd ez a nagy mennyiség, nem venném újra az ára miatt.
15 ml 
Eredeti Ára: 5900 Ft


Prep + Prime Lip
Egyszerű fekete a csomagolása, kitekerős verzióban. Nem igazán vettem észre, hogy láthatóan megnövelné a rúzsok tartósságát. Jól hidratál.
1,7 g 
Eredeti Ára: 6900 Ft 


Retro Matte Liquid Lipcolour
A csomagolás ismét igényes, letisztult. Az ecsetét jól tudom használni, bár nekem nem kell annyira erős íveket követnem. Csalókák a képek amiket megadnak róla. So me egy sötét lilás nem hétköznapokra való matt szín. Nem ragad, de nem is a legszebben kopik. Ha lesz leértékelés biztosan nézek majd más árnyalatban is. Egyelőre egy kis barnával az ajkaim közepén eldolgozva dobom fel, vagyis teszem enyhébbé a látványát. 
5 ml
Eredeti Ára: 7900 Ft


Magyar online oldalon is volt SummerSale, de én ugye én Németországban élek, itt pedig a Müllerben is volt akciózás, ingyen pedig kihozták a hozzám közeli boltba. Örülök, hogy kipróbálhattam ezeket a termékekeket. Van amit nem vennék újra, de elhasználom.
Felhasználva egy 15%-os kupont a
Szett ára kb 27 euro/ 8700 Ft volt.


SZ.C.

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése

Krémmánia adventi beauty box tartalma

 Mivel is kezdhetném az idei évet, mintsem egy B.Ú.É.K.-kal és egy “adventi kalendárium” bontogatásával. 2023-ban szerettem volna beszerezni...