2021. november 11., csütörtök

Múltidézés: avagy tavaly elfogyott termékek 3.

Eredileg külön bejegyzésben szerettem volna megosztani veletek a körmös elfogyott termékeket. Ezt az elképzelésemet keresztülhúzta az, hogy tavaly alig használtam el körömlakkot vagy ehhez a témához kapcsolódó terméket. Így a múltidézés keretein belül osztom meg veletek ezeket a termékeket.

Íme egy üres flakon a sokáig használt Isana mandulás körömlakklemosóból.
Mint korábban említettem, sokak mellett nekem is ez volt a kedvencem, és azóta is egy Isanasat használok. A képen látható toll volt az utolsó abból az Aliexpresses rendelésből, amit talán sose raktam fel az internetre. Elhasználtam a körömágyamra de nem volt annyira hatásos, nem puhítottam fel kellőképpen. A körmös készletemben mindig van egy buffer, és 2 féle reszelő. Az üvegreszelők nagyon tartósak, akár évekig is lehet használni. Az Essences papírreszelőt a táskámban tartottam, amíg használhatatlanná nem vált. A mérete nagyon klassz és azt hiszem illatos is volt.
Az Avon körömlakkjai jó minőségűek és a gel shine vonal a kedvencem ezek közül. A lila színt kevésbé szeretem a körmeimen, ezért ezt a lakkot is a beszáradása miatt szelektáltam ki. A legtöbbször elfogyó lakk az alaplakk és a fedőlakk. A Rimmel Stronger nail nurse egy rózsaszínes alaplakk volt. Sajnos nem tette annyira hosszan tartóvá a manikűrt, ezért nem vettem újra.


Az Avon Caribbean Colada volt az egyik nyári illat a katalógusban, így rendeltem magamnak egyet. Se nem kókusz, se nem trópusi gyümölcsös illat. Alig vártam, hogy elhasználjam. A koleszos szobatársam Nivea olajos tusfürdőt használt annak idején (kb. 10 éve). Az illata az alap Nivea illat mellett kellemes virágos illat. Pici, sárga golyócskák láthatók a géles tusfürdőben. Ezek lennének az olajat tartalmazó gyöngyöcskék. Nem hidratált jobban, mint egyéb másik tusfürdő.
Egy kis intim téma, hiszen lányok vagyunk, ezért erre is oda kell figyelnünk. Nekem a DM saját márkás illatmentes intim mosakodója jól bevált. Ez még a régi csomagolás, de itthon van már az újból is.
A Kneipp levendulás fürdősót ajándékba kaptam. Szerettem az illatát, de ezek a tasakos fürdősók csak egy használatra elegek, így nem szoktam ilyeneket magamnak venni. A Lavozon márka a Müllerben kapható. Ettől a márkátó is egy nyári illatot próbáltam ki. Az illata nem igazán hasonlított a mojitora, s nagyon híg volt, így gyorsan is fogyott. A folyékony szappanokról eddig nem sok szó esett a blogon. Egy helyi kis boltban találtuk ezt a gránátalmás fél literes szappant. Mivel használunk szilárd szappant is, így nem fogynak olyan gyorsan a folyékony szappanok. Az egyik nagynéném a munkahelyén kapta a Sandel kamillás kézbalzsamot  "védőkrém" gyanánt. Mivel közeli lejáratúak voltak, ezért a családban többeknek is hozott belőle. Az illata nagyon erős volt, de jól hidratált. Mivel nagyon rossz vagyok a napi kézkrém használatban, így általában kicsi kiszereléseket vásárolok. Majd egy évig tartott, mire elhasználtam ezt a 250 ml-es kiszerelést. A bőrtípusomra inkább a géles állagú arclemosókat szokták ajánlani, de télen szeretem a krémes állagúakat. A japán ginsengeset akciósan vettem egy másikkal együtt. Nem bántotta az arcbőröm, és nem is szárította ki. Mivel már ritkábban használok Avon termékeket, ezért ezt sem veszem majd újra.

Ti milyen termékeket használtatok el mostanában?
A.C.

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése

Krémmánia adventi beauty box tartalma

 Mivel is kezdhetném az idei évet, mintsem egy B.Ú.É.K.-kal és egy “adventi kalendárium” bontogatásával. 2023-ban szerettem volna beszerezni...