2021. november 7., vasárnap

Múltidézés: avagy tavaly elfogyott termékek 2.

Folytatva az elkezdett visszaemlékezést, jöjjön újabb 10+ üres flakon a múltból.

A Naturland márkát leginkább a vitaminokról és svédcseppekről ismertem, így amikor megláttam, hogy van samponjuk nagyon meglepődtem. Mivel nyaranta eléggé pattanásos a fejbőröm, így hatóanyag keresésbe fogtam. Rátaláltam a kénre és erre a krémsamponra. Nagyon erős, szúrós illata van és kicsit nehézkes használni az ilyen krémsampont. Mivel nem értem el kedvező hatást, így nem vettem újra. A Dusch das márkát még az előző munkahelyemen ismertem meg. Több tusfürdőjüket is kipróbáltam, mert a Húgom is tud nekem hozni. Ez a limitált nyári kiadás krémes és finom illatú volt. A kiszerelését is szeretem, de vizes kézzel nehezen lehet kinyitni. Ugyanez volt a bajom az Original Source tusfürdővel. Időről időre találok almás tusfürdőket és szívesen kipróbálom ezeket. Ez a dinnyés és almás nagyon tetszett. Nem túl erős illatú volt, így nem sokáig érződött a bőrön.

A Ziaja Mintperfekt termékcsaládot azért próbáltam ki, mert ezek remineralizáló hatásúak. Ez a szájvíz kellemes ízű volt, viszont a frissítő hatása nem volt túl tartós. Fél évre is elég volt ez a kiszerelést, mégsem olyan drága, mint egy Listerine szájvíz. Időről-időre próbálkozok spray dezodorokkal, de mindig rájövök, hogy annyira fullasztanak, hogy utálom használni ezeket. Az utolsó kettőt a képen láthatjátok. Befejeztem ezek használatát! A Niveat a klasszikus illata miatt vettem meg. Az ilyet fajtákat azért használtam, mert nem volt összeférhetetlen az aktuális parfümömmel. A Dove Go fresh illata nagyon tetszett, és egész tartós volt a hatása. Az első szemkörnyékápoló krémemet az Avontól rendeltem. Ez már a harmadik fajta, amit a márkától kipróbáltam. Eddig ez volt a legkevésbé hatásos. Általában az ilyen termékek tele vannak csillámokkal, hiszen ezek visszaverik a fényt és a szem alatti területet üdébbnek mutatja. A csillámok ebben a termékben is megvoltak, de nekem már zavarók voltak. A hidratálása is kevés volt, így végül körömágybőr ápolóként használtam el.

A Carmex ajakápolót netes ajánlások alapján vettem meg. De sajnos rám romlott. Szerettem a mentolos illatát, de a magas ára miatt nem fogom újravenni. A képen látható sampon illatát és hatását nagyon szerettem, de sajnos már sehol sem találom, pedig szívesen újravenném. Ez a Farmona sampon sokáig tartott mert nagyobb kiszerelésben volt kapható és tetszett a pumpás kivitele is. Az illata kb. 2 napig megmaradt a hajamban. A Kneipp márkáról német vloggerektől hallottam. Mivel itthon is beszerezhető, ezért kipróbálásként megvettem ezt a fürdőolajat. Sajnos csak 4 alkalomra volt elég. Intenzív illata volt, így nem mindenkinek való. A Bepanthen krémet a párommal együtt használtuk el. Ő az ekcémájára, én pedig a kezemre és az orrom körüli bőr hidratálására használtam. Drága krém, így akcióval próbálom beszerezni. A Schmidts' márkától először a dezodorokat akartam kipróbálni, de az ár miatt ezt a wondermint fogkrémet vettem meg. Nem volt túl emlékezetes ez a fogkrém, így mást nem is fogok kipróbálni a márkától.
A körömlakkjaim között mindig szükség van egy fehérre. Multifunkciós, mert színes lakk alá kenve kihozza a szín élénkségét, de díszítésre is használható. A Rimmel 60 sec lakkjaiból már kipróbáltam pár színt, de eddig ez a fehér volt a kedvencem. A képen látható dezodor az Iherbről való, és sajnos egy kicsit mellényúltam ezzel az illattal. Aki ismeri a teafa illatát az tudja miről beszélek. Nagy nehezen elhasználtam, de soha többé.

Sikerült kipróbálnom néhány új márkát tavaly. Ti milyen új márkákat próbáltatok ki?

A.C.

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése

Krémmánia adventi beauty box tartalma

 Mivel is kezdhetném az idei évet, mintsem egy B.Ú.É.K.-kal és egy “adventi kalendárium” bontogatásával. 2023-ban szerettem volna beszerezni...