2021. november 4., csütörtök

Múltidézés: avagy tavaly elfogyott termékek 1.

Arra gondoltam, hogy mi lenne, ha kicsit visszatekintenénk a tavalyi évre. Pontosabban, hogy milyen termékeket is használtam el. Szerencsére még megvannak a képek a telefonomon, aminek a memóriáját ezzel tovább már nem szeretném terhelni. Igyekszem olyan termékeket összeválogatni, amik még kaphatók, vagy valami miatt érdekesek voltak a számomra vagy számunkra.

Az elfogyott flakonok közül a legtöbb fürdéssel kapcsolatos. A FA Amazonia Spiritet nagyon kedveltem. Krémes állaga volt, finom illlata. A tusfürdő színe kicsit volt csak halványabb mint a kupakja. Limitált illat volt, így már nem kapható.    Az Adidas Fresh Cool ezzel ellentétben egy frissítő, krémes tusfürdő volt. Az Adidas márka számomra inkább a ruházati termékeiről volt ismert. A tusfürdőn kívül beszereztem egy parfümöt is azóta a márkától. Az Isana időről időre, új és új limitált illatokkal rukkol elő. Mivel nem szeretem az állandó szortimentjükben lévő pl: tejes és mézes, vagy aloe verás illatokat, így inkább ezeket részesítem előnyben. A képen látható egy Mákvirágos tusfürdő volt. Az állaga piros színű géles volt és egyedi illatú.
Talán Ti is használtátok már párszor a párotok tusfürdőjét, vagy borotvahabját. Én ezúttal egy Krémmániás ajánlás alapján vettem meg ezt dezodort. Az illata valóban uniszex és sokáig tartott. Mivel géles stift, ezért ragacsos tud lenne, ha túlzásba esünk a felvitelével.
Már nem emlékszem mikor láttam először ezt a "városi hatások elleni" termékeket, de első körben a sampon fogott meg a márkánál. A magyar címkén olvasható, marketing szöveget nagyon érdekesnek találtam. Gondoltam, ha csak fele igaz az állításoknak, akkor veszem is a következő flakonnal. Mindent elárul az, hogy csak ez az egy flakon fogyott el. 
Az Isana spray dezodort a mérete miatt választottam, mert csak 75 ml. Praktikus, a munkába járós táskámban tartottam. Kellemes, virágos illata volt. Sajnos megint bebizonyosodott, hogy nem szeretem és nem bírom az ilyen fújós dezodorokat. 


A Skinfood márkától ezidáig nem sok terméket szerettem volna kipróbálni. Ez az arcradír azonban jó választás volt. Sajnos több mint 3 ezer forintba került. Nagyon kis mennyiség is elég volt és nagyon kellemes tapintású volt használat után az arcom. Újravenném, ha nem lenne ilyen drága.


A régi mandulás körömlakklemosó kivonása után a képen láthatóval rukkolt elő az Isana. Úgy gondolom nem sokkal rosszabb, mint a régi verzió volt, bár sajnálom, hogy nincs nagyobb kiszerelésben. Többször is újravettem már.. Szerettem volna kipróbálni egy ázsiai szempillaspirált is, ezért rendeltem anno az Iherbről ezt a tubusos kiszerelést. Nem volt praktikus a kiszerelése, és nem csinált annyira szép szempillákat sem. Sajnos az Etude house szemhéjfesték alapom rám romlott, ezért kellett kiszelektálnom. Nagyon rövid volt a lejárati ideje és nem tett neki jót a nyári meleg sem. Sajnos a naptej sem vált be, ezért csak a karomra és a kézfejemre használtam el.
Sajnos rossz szokásom, hogy piszkálom a körömágyamat, addig hogy kivérezzen. Sajnos ezen az sem segít, hogy nagyon száraz ott a bőr. Ezt orvosolandó vettem ezt az Avonos körömágybőr ápolót. Nagy csalódás volt. Ezt követően próbálkoztam az olajokkal. Ez a barackos, nagyon tetszett, bár már nem rendelek külföldről, így drogériás megoldást kellett találnom. Ritka, hogy elfogy körömlakkom. Egyrészt, mert sok színes lakkom van, másrészt inkább besűrűsödik idővel, semmint elfogyna. Azonban ez az Essie lakk teljesen elfogyott, köszönhetően, hogy kisebb kiszerelésű volt. 

Ismeritek ezeket a termékeket? Ha igen, melyiket használtátok már?

A.C.

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése

Krémmánia adventi beauty box tartalma

 Mivel is kezdhetném az idei évet, mintsem egy B.Ú.É.K.-kal és egy “adventi kalendárium” bontogatásával. 2023-ban szerettem volna beszerezni...