2021. szeptember 23., csütörtök

8 év után rendeltem ismét az Ökokuckó webshopból

 Még tinédzserként kezdett el érdekelni a környezetvédelem, a kencekeverés, mint dezodor készítés és ajakápoló készítése. Ennek kapcsán találkoztam a webshoppal. Sajnos akkor a zsebpénzemből próbáltam meg pár dolgot rendelni, de kidobott pénz volt. Miért? Nyilván, semmit nem tudtam a krémkeverésről, és az ezzel kapcsolatos dolgokról. Így persze, hogy nem sikerült egyik termék sem. Szerencsére nem szappanöntéssel kezdtem, mivel az még bonyolultabb folyamat volt számomra, mint vajakat összeolvasztani és tubusba önteni.

Lássuk miket rendeltem ennyi idő után!

A BlessYou márkától egy textil zsebkendő csomagot próbáltam ki. Úgy gondolom nem kell megmagyarázni mire használom nap mint nap. Igen, használok még papír zsebkendőt, de már sokkal kevesebbet, mint korábban. Az első csomag mosibetétemet a Rossmannban vettem. Ezek egy méretben vannak, de szerettem volna más méreteket is kipróbálni. A webshop kínálatából az Ella's House mosható betéteket választottam. Több színben és kiszerelésben volt elérhető. 


A tubusos vagy tégelyes anyagmaszkokat kevésbé szeretem, inkább a tiszta porokat választom. Zöld anyagot már használtam maszkként, így a rózsaszín anyagot is kipróbáltam. Jól tisztít, és kevésbé húzódik a bőröm, mint a zöld anyag használata után. A citromsavat mosáshoz, WC tisztításhoz és vízkőoldáshoz használtam el. Az oxigénes fehérítőt és a mosóparfüm mintákat a nevéből adódóan szintén a mosáshoz használtam el. A minták közül egyiket be fogom szerezni teljes kiszerelésben is. Az üveg keverőbotot még évekkel ezelőtt összetörtem, de mivel a méhviaszlapok olvasztása közben a kevergetéshez nagyon hasznos, így újrarendeltem.  A kukoricakeményítőt és a törlőkendőt még nem használtam.


Természetesen nem csak magamnak rendeltem ezt a sok mindent. A kis csomag rózsabimbó és a fehér méhviasz pasztillát a Húgom kapta, a zöld anyagot és a Borza szappant a kolléganőmnek rendeltem. 

Az aktuális árakat és akciókat keresd a www.okokucko.hu-n. 

A Zöldutabc webshopot ismeritek? Onnan szeretnék legközelebb rendelni pár dolgot, így várom az ajánlásokat!

A.C.

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése

Krémmánia adventi beauty box tartalma

 Mivel is kezdhetném az idei évet, mintsem egy B.Ú.É.K.-kal és egy “adventi kalendárium” bontogatásával. 2023-ban szerettem volna beszerezni...