2021. szeptember 19., vasárnap

Egyszer volt egy Sephora Summer Essentials szettem és pár apróság

Aki nézett már beauty tartalmat a Youtube-n, főleg amerikai tartalomgyártókra gondolok, biztosan sokat hallott a Sephora nevű üzletről. Nagyon régóta szerettem volna eljutni egybe, és Barcelonában volt is rá lehetőségem. Kicsi Sephora volt és természetesen az árak a magyar fizetéshez képest az egekben voltak. Ezért inkább a mini kiszereléseket nézegettem és a szetteket. Végül a kasszánál megláttam ezt a neszesszert 11 termékkel. Nekem sem kellett több, már fizettem is a kasszánál. Természetesen nem minden terméket én használtam el, így nem minden termékről tudok véleményt mondani.



Elajándékoztam vagy még használatban van:
A Benefit Hoola bronzert szerintem senkinek sem kell bemutatni. Nem csak bronzerként szoktam használni, hanem pigmentáltsága miatt szemhéjfestékként is. A Patchology ajakmaszkot; a Bumble and Bumble surf sprayt és a Sol de Janeiro Coco cabana krémeket nem én használtam el.

Elhasználva:
A Laneige márkától a híres ajakmaszkot ismertem eddig, de ezt sem próbáltam még. Örültem, hogy ez a Sleeping mask van a csomagban. Ez a világoskék, kicsit alkoholos illatú maszk sok használatra volt elég. Használtam magában és más termékekkel együtt. Nekem magában vált be a legjobban. Nem venném meg a teljes kiszerelést. A Mimitika márkáról sose hallottam azelőtt. Ez a kis tégelyes napfényvédő nagyon rossz volt. Az állaga paszta volt, nem sűrű krém, hanem szó szerint paszta. Az arcomra nem tudtam használni ezért a kézfejemen kenegettem el, mert kidobni nem akartam. Az illata is elég furcsa volt.


A Belif krémet hasonlóan használtam a Laneige -hez. Sajnos nem sok különbséget vettem észre a két krém használta között. Mindkettőt esténként használtam el.
Sajnos az Opi lakkról kidobás előtt nem csináltam képet. Mindössze 3,75 ml volt. Ennek ellenére sokszor használtam, mert már egy rétegben jól fedett és nagyon szép piros színe volt. Az ecset is jól terítette a lakkot, így ha lesz lehetőségem, akkor szívesen vennék még a márkától körömlakkot.
A szettben a Sephora vízálló szempillaspirál teljes kiszerelésű volt. A sörtéig szilikonból voltak és többször is sikerült megszúrnom a szemem vele. A kiszerelése mutatós volt, de nem venném újra. A Frank body kávés testradírt szívesen újravenném. Nagyon hatékony volt, de a fürdőkád a használat után nagyon piszkos lett. A német Rituals márkától egy tusolóhabot raktak a neszesszerbe. Előtte még sosem próbáltam ilyen terméket, ezért ezt még Spanyolországban elhasználtam. A Happy Buddha illat nagyon erős volt az ízlésemnek.


Az Etude House Moistfull collagen 4 részes szettjét még ezer éve vettem. A pár mililiteres kiszereléshez képest nagyon sokáig használtam. Mivel a koreai rutinban vannak bizonyos sorrendek, ezért ezt a sorrendet írtam a kupakokra. 1. Toner, 2. Essence, 3. Emulsion 4. Cream. Ennek ellenére többször is volt olyan eset, hogy nem mind a 4 terméket használtam. A kedvence az első és második termék volt. Ezeket szívesen újravenném.

Próbáltátok már ezeket a márkákat, ha igen, mi volt a benyomásotok?

A.C.

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése

Krémmánia adventi beauty box tartalma

 Mivel is kezdhetném az idei évet, mintsem egy B.Ú.É.K.-kal és egy “adventi kalendárium” bontogatásával. 2023-ban szerettem volna beszerezni...