2020. március 22., vasárnap

Mosható Sminkeltávolító Korong

Rég nézelődtem már, milyen megoldást találhatnék, hogy leválthassam, vagy legalább mérsékelhessem a vattakorongok használatát. Keresgéltem pár helyen, de egyszer egy Lookfantastic boxban sikerült kipróbálnom egy kesztyű formájú mosható terméket, hát őszintén nagyon nem tetszett, a bejegyzésben részleteztem is miért nem. 
Viszont amikor megkaptam ezt a 20 darabos, persze mosható, korong alakú terméket, nem volt kétség, hogy bemutatom itt is.


 Egy abszolút környezetbarát csomagolásban érkezett, amiben egy kis szütyő is volt.
Puha, használat közben sem kellemetlen érzés, mosás után pedig minden fajta (pl.: szempillaspirál, alapozó..) szennyeződés nem hagy maradandó nyomot.
Általában micellás vízzel használom. Mosógépben szoktam tisztítani.

Amazonról rendelték, de én szétnéznék más ilyen oldalakon is. De mindenképpen olyat rendelnék, amiben minél több darab van, mert ha mindennap sminkel valaki, de nem mos mindig, akkor így lenne a praktikus.
Ami a megmaradt vatta korongokat illeti, azokat körömlakk eltávolításra fogom használni, így elég lassan, de elfogynak majd.


Sz.C.

1 megjegyzés:

  1. Ha szeretnétek még kísérletezni további vattapamacsokkal, itt vannak magyar varrónő kezei között készült sminklemosó korongok:
    👉 https://okostarska.meska.hu/ :)

    VálaszTörlés

Krémmánia adventi beauty box tartalma

 Mivel is kezdhetném az idei évet, mintsem egy B.Ú.É.K.-kal és egy “adventi kalendárium” bontogatásával. 2023-ban szerettem volna beszerezni...