2021. június 27., vasárnap

Megszüntettem az Iherb fiókomat

 Már tavaly elkezdtem drasztikusan csökkenteni a külföldi rendeléseimet. Ennek ellenére lesznek még a blogon ilyen tartalmak, de ezek száma már egyre kevesebb lesz a részemről.

Lássuk az okokat, mindenféle sorrend nélkül:

- Ökológiai lábnyom csökkentése: 2020. december 9.-n csináltam meg a kothalo.hu kérdőívét, ami ebben a témában készült. Az eredményem: 3.2 ha, és 390 pont volt. (Érdekességként: magyar átlag: 3,7 ha, világátlag 2,2 ha.)

- Lerövidíteni az egyes termékekhez való hozzájutást: azaz a "nem akarok várni heteket egy xy termékre" gondolat fogalmazódott meg bennem.

- Csökkenteni a feleslegesen felhalmozott termékek számát: azaz többször volt olyan, hogy elfelejtettem, hogy rendeltem "x" terméket és megvettem személyesen valahol máshol és mire megkaptam a csomagot már 2,3,4 db volt belőle a fiókban.

- Júliustól életbe lépő NAV és EU-s szabályozások: a korábban EU-n kívülről (pl.: USA, Kína stb.) érkező csomagok 22 EUR-ig vám és ÁFA mentesek voltak, ez július 1.-től megváltozik, így már kevésbe fogja megérni a kis értékű csomagok rendelése ezekből a 3. országokból.

- Olyan márkák támogatása, amelyek akár magyar akár európai gyártótól származnak.

-  Több márka is elérhető már hazai webshopban, vagy drogériában pl.: már jó ideje kapható Hada Labo Tokyo termékek a DM-ben

- Nem mindig spórolunk, ha külföldről rendelünk, hiszen egy kis utánajárással, vagy az igényeink leadásával, vagy csak helyettesítő termékkel, biztosan megkerülhetjük a kintről való beszerzést.

- Magas szállítási költségek elhagyása.

Természetesen nem maradhatnak el a zsákmányok sem, így összegyűjtöttem az elmúlt időben érkezett 4 csomagomat. Mivel nem minden hónapban rendeltem, ezért lesznek olyan termékek is amelyek éppen nem kaphatók, vagy már nem forgalmazza őket a webshop. Ennek okán nem fogok linkelni, és árakat írni, inkább a pontos (angol) termékmegnevezésre fogom a hangsúlyt fektetni. 

 

Sierra Bees, Organic lip balms combo pack, 8 pack, 4.25gr/pc; De La Cruz, Castor oil, 59ml; ECOBAGS, Produce and bulk bags, 3 bags; EcoTools, Dry brush


Palmer's Cocoa butter formula, Firming butter, 315ml; Kirk's, 100% Premium coconut oil gentle castile soap, soothing aloe vera, 32gr; Vaseline, Nourishing beauty sheet mask with petrolatum jelly and madecassoside, 23ml; Matcha road, Matcha+vitamin C, trial pack: citrus ginger, dragon fruit, original, 5gr/pc; Arm and Hammer, Ultramax antiperspirant solid deodorant for woman, powder fresh, 28gr; Real Techniques, mini multitask brush



Eucerin Daily protection moisturizing face lotion, sunscreen SPF30, fragrance free, 118ml; Zint, Collagen powder 56.6 gr; Rishi Tea, Japanese green tea latte mix, sweet matcha, 125gr; Too Cool for School, Rules of mastic, IX enhancer, 7gr; Too Cool for School, Rules of mastic, IX cream 7 gr; Scunci, no damege, mini scrunchies, 8 pc

Organic Agave, vanilla, 333 gr; Promotional products, K-Beauty bag V3 7 piece set; Etude House, Moistfull collagen, sheet beauty mask 25 ml; Dear Klairs, Midnight blue calming beauty sheet mask (25ml)

Ezekből a termékekből szinte mindent használtam már, vagy már elfogyott. Ezekkel kapcsolatos tapasztalatokat majd a későbbiekben fogom taglalni.

Ti mit gondoltok a külföldi rendelésekről?

A.C.

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése

Krémmánia adventi beauty box tartalma

 Mivel is kezdhetném az idei évet, mintsem egy B.Ú.É.K.-kal és egy “adventi kalendárium” bontogatásával. 2023-ban szerettem volna beszerezni...